>Что, не хватило пару страниц, чтобы понять что это за фрукт? > > Как Климова можно читать много, объясни плиз? quoted1
В отличие от вас, поделивших мир на черное и белое, я предпочитаю изучать несколько точек зрения на любое явление. Поэтому я не только Климова читала, но и разных других авторов, занимавшихся еврейским вопросом. Именно об этом и написан пост.
> Всем мужчинам надо одно и тоже ( ) - хороший секс и интересно поговорить. > Если при этом еще и человеческое взаимопонимание устанавливается, то вот оно, счастье. > Даже ремесла типа "готовить, шить, стирать" внаше время не имеют большого значения, сейчас полно бытовой техники. quoted1
Тут полное совпадение.После ...,а потрындеть?И хозяйка я необразцовая.
> > То, что женщина должна быть красивой дурой - выдумали мужики с комплексами. > Все с точностью до наоборот.
> Все роковые женщины в мировой истории были заурядных внешних данных, но обладали умом и часто были образованными для своего времени. > Клеопатра, Таис Афинская, Роксолана, мадам Помпадур, Екатерина Великая - посмотрите на их портреты > Клеопатра вообще отличалась умением соблазнять мужчин полностью одетой и в разговорах о государственных делах. quoted1
Мужская политкорректность и мания величия -переспать со знаменитой женщиной(оправдание мужа)Моё мнение:они знаменитые,т.к. тогда занимали и вращались в "вышем обществе."
> Астис писал(а) в ответ на cообщение: > Еще раз спрошу, где ты у Донцова вычитала, что свидомый, это "Это нация, даже раса такая."? > Цитатку хотелось бы:) quoted1
На, читай на здоровье. Просвещайся:
«Великий похід вибраних рас, що привів до створення величних пам’ятників людського генія, як Британська імперія, європеїзація Африки, культивізація Індії, тощо…» (с. 56).
«В ще більш чистім виді (ніж у насолоді риском і в героїзмі) виявляється воля до влади в нічим не прикрашенім, голім стремлінні до неї, в жадобі панування». (с. 231).
«Експансія – не тільки самоутвердження власної волі до життя, але й заперечення її в інших, – такий закон життя органічного і надорганічного». (с. 235).
«Всяка нова ідея нетолерантна, – пишет Донцов и в подтверждение своих слов приводит высказывание Бакля: «Революція, Бартоломієва ніч, релігійні війни, інквізиція, часи терору, все це явища того самого роду, спричинені масами, охопленими тими релігійними афектами, які з конечністю вели до вимордування огнем і мечем усіх, хто опирався запанованню нової віри. Практики інквізиції це практики людей цілковито переконаних у правдивості своєї правди». (с. 264).
И далее: «Право нації на самовизначення? Певно, але не кожна, що «має» це право, має його! Це найліпше в глибині своєї душі знають самі претенденти на це право: «бунт темношкірих стоїть перед дверима (пише той самий автор (некто Е. Людвик. – О.К.)), але поки що він не є ознакою державно-творчої сили». (с. 278).
«Творче насильство – як «що», ініціятивна меншість – як «хто», ось підстава всякого майже суспільного процесу, спосіб, яким перемагає нова ідея». (с. 290).
«Осміяна філістерами філософія британського націоналізму («right or wrong, my country»), або німецького «Deutschland uber Alles», повинна стати – mutatis mutandis – і нашим гаслом». (с. 337)
>> Астис писал(а) в ответ на cообщение: >> Еще раз спрошу, где ты у Донцова вычитала, что свидомый, это "Это нация, даже раса такая."? >> Цитатку хотелось бы:) quoted2
> > На, читай на здоровье. > Просвещайся: > «Великий похід вибраних рас, що привів до створення величних пам’ятників людського генія, як Британська імперія, європеїзація Африки, культивізація Індії, тощо…» (с. 56). > > «В ще більш чистім виді (ніж у насолоді риском і в героїзмі) виявляється воля до влади в нічим не прикрашенім, голім стремлінні до неї, в жадобі панування». (с. 231). > > «Експансія – не тільки самоутвердження власної волі до життя, але й заперечення її в інших, – такий закон життя органічного і надорганічного». (с. 235). > > «Всяка нова ідея нетолерантна, – пишет Донцов и в подтверждение своих слов приводит высказывание Бакля: «Революція, Бартоломієва ніч, релігійні війни, інквізиція, часи терору, все це явища того самого роду, спричинені масами, охопленими тими релігійними афектами, які з конечністю вели до вимордування огнем і мечем усіх, хто опирався запанованню нової віри. Практики інквізиції це практики людей цілковито переконаних у правдивості своєї правди». (с. 264). > > И далее: «Право нації на самовизначення? Певно, але не кожна, що «має» це право, має його! Це найліпше в глибині своєї душі знають самі претенденти на це право: «бунт темношкірих стоїть перед дверима (пише той самий автор (некто Е. Людвик. – О.К.)), але поки що він не є ознакою державно-творчої сили». (с. 278). >
> «Творче насильство – як «що», ініціятивна меншість – як «хто», ось підстава всякого майже суспільного процесу, спосіб, яким перемагає нова ідея». (с. 290). > > «Осміяна філістерами філософія британського націоналізму («right or wrong, my country»), або німецького «Deutschland uber Alles», повинна стати – mutatis mutandis – і нашим гаслом». (с. 337) quoted1